REBEM LA VISITA DE CARLES SALA

El dilluns 24 d’abril vam rebre la visita d’un escriptor gironí: Carles Sala i Vila. Al llarg d’aquestes últimes setmanes els alumnes de cicle mitjà han llegit dues obres seves: “Sóc com sóc” i “Flairosa, la bruixa dels sabons”. Les dues històries han resultat molt divertides i entretingudes, tant que molts nens i nenes de 3r i 4t han comprat alguns dels seus llibres per Sant Jordi. A part, a l’aula també ens vam preparar una entrevista per poder-li fer unes quantes preguntes.

Durant la visita ens va mostrar els guions que utilitza abans d’escriure un llibre i, a més, vam poder veure un conte seu en alfabet Braille per a persones amb discapacitat visual. Resulta molt divertit escoltar les seves anècdotes.

Al final, va tenir l’amabilitat de signar les obres que alguns nens i nenes de 3r i 4t havien comprat.

Des d’aquí li volem agrair la seva visita i enviar-li un “petonàs al nas”.