DEFC 2023

El passat divendres 28 d’abril al Parc de l’Estació,  els alumnes de 4t nivell van participar del dia de l’Educació Física al carrer. Enguany vàrem recuperar el format d’abans de la COVID, en el qual l’activitat la fem amb els nens i nenes de l’escola Lacustaria.

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre“. Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consejo COLEF i els col·legis professionals autonòmics. Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

Va ser una diada de jocs, molt divertida i emocionant. Perquè això, de jugar amb els nens i nenes de l’altra escola va fer molta il·lusió.