PLANETARI I CIÈNCIA MÒBIL

El passat divendres 30 d’abril, els alumnes de 3r i 4t nivell  van participaran a una activitat d’astronomia: “Cel Obert”, al gimnàs del centre.

La finalitat  d’aquesta activitat era visitar un planetari mòbil astronòmic per comprendre els secrets de  l’univers a través de la vivència i l’experimentació, de forma educativa i divertida.  Els alumnes van poder accedir dins el planetari per visualitzar les diverses projeccions sobre l’espai.

L’activitat es va complementar amb la realització d’uns experiments físics i químics on  els nens i nenes van  poder comprovar alguns principis astronòmics.

Com a cloenda de l’activitat, a la tarda es va fer un experiment conjunt amb tots els alumnes de cicle mitjà a la pista de l’escola.

Finalment, volem agrair la col·laboració econòmica de l’AFA de l’escola, per tal de poder dur a terme l’activitat.