El nou gran repte: dimecres dia de l’esmorzar saludable

A partir del proper dimecres 5 de maig volem iniciar un nou gran repte. Per aconseguir-lo necessitem de la implicació de tothom, petits i grans. El repte consisteix en intentar portar tots els dimecres, des d’ara fins final de curs, un esmorzar saludable. Animeu-vos!!!

És recomanable esmorzar a casa abans d’anar a l’escola, ja que es ve d’un llarg període de dejú. Si no es té prou gana o bé algun dia no hi ha gaire temps, es pot fer una ingesta més lleugera i complementar-la millor amb l’esmorzar de mig matí. De fet, sovint es reparteix l’esmorzar en dues ingestes, la primera i més important de totes dues sol ser la de casa; l’altra, a mig matí, sol coincidir amb l’estona de l’esbarjo.

Per a més informació Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT).

Els alumnes de 4t, de forma lliure i voluntària, van participar d’un concurs de promoció de l’esmorzar saludable dins de l’àrea d’educació física. Us deixem als protagonistes de l’anunci: