ACTIVITAT CIENTÍFICA A CÀRREC D’EN MARC BOADA

Dilluns 20.06.22, els alumnes de 4t, 5è i 6è nivell han participat en una activitat científica a càrrec d’en Marc Boada, que s’inicia amb una xerrada sobre els meteorits, continua amb un taller de construcció de coets i finalment, un concurs de propulsió de coets a la pista esportiva del centre.

Les guanyadores del concurs de propulsió de coets són quatre alumnes de 4t nivell: Joana Riera, Brigitte Moreno, Arlet Llach i Leire Escobar. Moltes felicitats!

Estem molt agraïts a en Marc Boada per l’oportunitat de gaudir de la seva xerrada i l’exposició de roques extraterrestres amb diversitat de mostres de meteorits: meteorits metàl·lics procedents de planetes desapareguts, meteorits rocosos… Només fa cinquanta anys que s’analitzen científicament els meteorits. Descobrir l’origen de la vida és un repte per als científics del S. XXI.

En Marc Boada és científic, escriptor, conferenciant…amb una trajectòria professional vinculada amb la divulgació científica. És director de l’Associació Pèndulum per la Difusió del Coneixement Científic. Participant en la creació de museus i exposicions de ciència (CosmoCaixa, mNACTEC, Museu del Coure, parque de las Ciencias,…). Col·laborador en mitjans de comunicació (TV3, 8TV, Catalunya Ràdio,…)