TOTS CONTRA EL BULLYING

Aquestes darreres setmanes hem començat a treballar el programa de prevenció al bullying de la fundació Barça. El qual, presenta una metodologia de prevenció de l’assetjament escolar testada en 26 escoles d’educació primària i 5.000 infants a Catalunya durant dos anys, i que ha reduït en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying.

El programa consisteix en una sèrie d’activitats preventives, a realitzar a les hores de tutoria, educació física i plàstica, que porten a l’alumne a un treball en valors.

Aquest programa inclou a tot el centre i la seva comunitat educativa. A continuació us deixem uns vídeos de la fundació Barça que expliquen el fenomen del Bullying i com han d’actuar les famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *