Sortida a l’Escola de Teatre “El Galliner”

Era divendres 12 de novembre. Sabíem que venia pluja però teníem tantes ganes d’experimentar el teatre que no ens va fer por el temps! Vam agafar l’autobús fins a Girona i un cop allà la pluja va fer una pausa per poder anar fins a l’Escola de teatre “El Galliner”. Vam fer 4 grups i cada grup va tenir un professor de teatre. Les dinàmiques que ens van fer, van ser totes molt divertides i vam descobrir que podem fer fora la vergonya i inventar una obra de teatre en 5 minuts! Alguns van fer improvisació, d’altres disfresses, d’altres mímica, … El matí va passar volant!
Al migdia vam dinar a la Plaça Diputació que tenia uns porxos molt grans i quan la pluja ens va deixar vam anar a buscar l’autobús per tornar a l’escola i poder jugar una estona més fins que va ser hora d’anar cap a casa. Una gran sortida!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *