SORTEIG DE LA PANERA DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Us informem que, el proper divendres 20 de desembre al matí, un cop finalitzada la cantada de nadales pels alumnes de l’escola, es farà el “Segon sorteig de la panera de Nadal”.

Els números els podreu comprar a la parada que hi haurà al porxo o, als alumnes voluntaris de 6è nivell que ajudaran a la venda de números. Cada tira valdrà 1€. Els diners recaptats aniran destinats al projecte “El pati que somiem” i serviran per millorar i transformar el pati de primària.

La novetat d’aquest any és que es sortejaran dos lots de productes Kyrey i Consum i, una panera amb productes Bonpreu.

ATENCIÓ! Els números guanyadors sortiran publicats a la web del centre. En cas de no poder assistir al sorteig i tenir algun dels números premiats, podreu recollir el lot o la panera a la secretaria de l’escola, tot mostrant la tira amb el número guanyador.

Animeu-vos-hi, aquest cop els/les afortunats/es podeu ser vosaltres!

Molta sort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *