RIFA D’UNA PANERA AL RECITAL DE CANÇONS DE NADAL

Llagostera, 14 de desembre de 2018

Benvolgudes famílies,

Us informem que un grup de mestres d’educació primària han creat una Comissió de treball amb l’objectiu de millorar i transformar el pati d’aquesta etapa educativa, dotant-lo d’elements de joc l’adquisició dels quals té un cost econòmic elevat.

Per aquest motiu, la Comissió pati d’educació primària ha previst diverses iniciatives basades amb la col·laboració econòmica de les famílies. La primera iniciativa és la rifa d’una panera de Nadal el dia 20.12.18, data de celebració del Recital de cançons de Nadal.

L’horari de venda de tiquets per a la rifa començarà a les 09:00 h i acabarà en finalitzar la celebració.

El lloc de venda estarà situat a l’entrada principal del centre i el porxo d’accés al gimnàs.

El sorteig de la panera es durà a terme en finalitzar la celebració del recital.

El nombre guanyador es publicarà al tauler d’anuncis exterior de l’escola i a l’espai web del centre. En el supòsit que la família guanyadora del sorteig no estigui present en el gimnàs en el moment del lliurament de la panera, podrà recollir-la a la Secretaria del centre.

La panera està patrocinada pel supermercat BON PREU  de Llagostera.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Cordialment,

La comissió pati d’Educació Primària