PLE ESCOLAR MUNICIPAL

Un any més els alumnes de 5è de l’escola Puig de les Cadiretes i l’escola Lacustària, s’han convertit en regidors i regidores per un dia i han participat en el Ple escolar municipal que es celebra cada any en aquestes dates.
Quan hem arribat, l’alcalde i els regidors ens ha donat la benvinguda. Hem anat entrant i els regidors han ocupat el lloc que els havien reservat amb el seu nom.
A continuació, els portaveus de cada escola, en representació de tots els alumnes de 5è, ha fet una petita presentació explicant com s’havia preparat i treballat el Ple.
Seguidament, s’han presentat les propostes que totes dues escoles havien seleccionat. L’alcalde ha anat contestant un per un a tots els regidors infantils.
S’han fet moltes propostes interessants.
Després, l’alcalde ha tancat l’acte amb un discurs on ha remarcat que ells podrien ser els futurs regidors i que són el futur del poble.
Ha estat una experiència molt interessant.

A continuació podeu veure el vídeo que s’ha realitzat des del Poll TV.