APADRINAMENT LECTOR

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de cicle superior, que fan de padrins de lectura; i els alumnes de cicle inicial, que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne, que fa de padrí,  adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

La trobada lectora es realitza cada quinze dies. Els alumnes de sisè van preparar amb molt d’esforç la primera trobada. Aprofiten el treball a llengua catalana de la faula, en petits grups, en van triar una i la van interpretar davant dels seus fillols i filloles. Va ser una trobada molt divertida i engrescadora.

A continuació us deixem una petita mostra