II TROBADA DE CORFBOL DEL GIRONÈS

Divendres 25 d’octubre, a les instal.lacions del camp de fútbol de Cassà de la Selva, els nens i nenes de 5è van participar de la II Trobada de corfbol del Gironés. Una jornada lúdica esportiva, en la qual van participar 5 escoles: Puig d’Arques, L’Aldric i La Salle, de Cassà; i les dues escoles de Llagostera: Lacustària i Puig de les Cadiretes.

Va ser una jornada excepcional, en la qual l’esport va ser el gran protagonista. Des de l’escola volem agrair al Consell Esportiu del Gironès, al Club de corfbol de Platja d’Aro, l’Ajuntament de Cassà per l’excel·lent l’organització de la jornada.

També volem agrair la col·laboració de la Conchi i l’Albert, familiars d’alumnes de 5è, que ens van acompanyar en la sortida.

A continuació us deixem una petita mostra de la jornada.