Castanyada 2023

Dimarts 31 d’octubre es va celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els alumnes d’educació infantil van cantar cançons relacionades amb la tardor i van engrescar a la resta de companys de Primària. Van arribar les castanyeres i vam menjar tots plegats les castanyes a la pista. Van assistir, com a convidats especials, els avis de la Residència Pedra del Diable.

Per finalitzar la jornada, a la tarda, es van realitzar diferents tallers a les classes i el nostre particular Halloween, “trick or treat”. Des de l’àrea d’anglès s’ha treballat aquesta festivitat i els nens i les nenes de 6è van preparar un túnel del terror. Els alumnes de la resta de cursos van gaudir d’una tarda terrorífica amb aquests éssers i monstres tan peculiars.