Bon inici de curs 2023-24. Reunions telemàtiques informatives

Benvolgudes famílies,

Esperem que hagueu descansat i gaudit de les vacances.

En primer lloc us volem saludar i desitjar-vos un bon curs escolar 2023-24.

Comencem un nou curs, una nova oportunitat per a una educació que ajudi a descobrir tot el potencial humà que portem a dins, una educació que esdevingui una eina de transformació social en què el somriure i la felicitat siguin els seus grans motors de canvi. Tornem amb moltes ganes i il·lusió.

Volem aprofitar l’avinentesa per convocar-vos a les reunions informatives d’inici del curs 2023-2024 a càrrec de l’Equip Directiu -organització i funcionament de l’escola-. Més endavant, resta pendent de concretar, cada curs farà la reunió amb la tutora.

La reunió es durà a terme de forma telemàtica en els següents enllaços:

Educacio Infantil -I3, I4 i I5- i 1r Cicle -1r i 2n-    dimarts, 5 de setembre 16:00 hores

meet.google.com/boh-teax-ppf

2n Cicle -3r i 4t- i 3r Cicle -5è i 6è-      dimarts, 5  de setembre       17:00 hores

meet.google.com/cfq-regw-tkr

Rebeu una cordial salutació,