Final de curs 2022-23

Emotiu comiat de 6è a Can Rajoler 19/06/2023

La promoció 2014-2023 es va graduar dilluns al teatre Can Rajoler. Marxen amb les butxaques plenes de vivències, de records, d’emocions, d’amics i de relacions i continuen el seu camí cap a secundària.

No us diem adéu sinó arreveure, sempre estareu als nostres cors i aquesta sempre serà la vostra escola. Us desitgem molta sort en la nova aventura.

Balls tradicionals 21/06/2023

La proposta de la festa d’aquest any sortia del nom de la nostra escola, del Pau Vila, pedagog i geògraf català que va dur a terme la divisió territorial de Catalunya. Aquest va ser el fil conductor per fer balls tradicionals d’algunes comarques catalanes. Tanmateix es va presentar la geganta dona d’aigua Pessigolles al Cor, acompanyada del gegantó Pau Vila i dels capgrossos. Per acabar tota l’escola va ballar la sardana de Parets. Finalment es va celebrar un sopar de germanor de la comunitat educativa i l’AFA va convidar a la tradicional coca de Sant Joan.

Activitats lúdiques, jocs de fusta i piscina 22/06/2023

Avui educació infantil ha gaudit d’activitats lúdiques i propostes d’experimentació al pati. Cicle incial i mitjà han participat en una gimcana i en els tradicionals jocs de fusta gegants contractats per l’AFA, que també ens ha convidat a un gelat. Per altra part els alumnes de superior han anat a la nova piscina descoberta de Parets.

L’equip educatiu de l’escola us desitja molta salut i que gaudiu de les vacances d’estiu. Al setembre ens retrobarem amb nous projectes, energia renovada i molta il·lusió.