Activitats amb l’escola d’Educació Especial Can Vila (Mollet del Vallès)

Aquest curs els alumnes de 5è participen en el projecte d’intercanvi d’experiències amb l’Escola Can Vila. L’objectiu és realitzar activitats col·laboratives per tal de compartir, sensibilitzar i crear vincles amb l’escola d’educació especial de Mollet del Vallès.  Ateses les circumstàncies d’aquest any vam plantejar comunicar-nos per cartes. Una primera de presentació del grup, acompanyada d’un vídeo on cada alumne/a es presentava. Posteriorment cada alumne/a ha escrit una carta dirigida a un company/a de l’altra escola i, a nivell classe, una altra explicant les activitats que es van fer durant la setmana de Sant Jordi.

L’última activitat ha sigut la gravació d’un vídeo. Els nens i les nenes de 5è han enregistrat un ball, preparat a la classe d’educació física, per tal de compartir amb els companys i companyes de Can Vila.