Berenar, festa solidària a favor de la fibrosi quística

Susana Araya, mare del Jerome, un nen de P5 de l’escola, ha impulsat l’organització al Pau Vila del segon berenar solidari per recaptar fons per l’Associació Catalana de Fibrosis Quística. Els diners que es recullin es destinaran a la recerca i a donar suport als tres hospitals catalans de referència en aquesta malaltia: Sant Joan de Déu, la Vall d’Hebron i el Parc Taulí.

El berenar solidari per la fibrosis quística, malaltia genètica i a dia d’avui incurable, tindrà lloc el divendres 15 de novembre a partir de les 17:00 a l’escola Pau Vila i està obert a tota la ciutadania. Hi haurà menjar, música i activitats.