Parets reparteix llibres amb motiu del Dia Universal dels Drets dels Infants

El passat dimarts, 20 de novembre, amb motiu del Dia Mundial dels Drets dels Infants, l’Ajuntament de Parets va entregar a la nostra escola un llibre que recull els drets explicats a través de contes.

Els alumnes de sisè han rebut un petit obsequi per part del consistori paretà. El llibre explica, a través de 10 contes, els drets fonamentals de la infància.

Els regidors també han explicat als escolars que Parets ha rebut el reconeixement ‘Ciutat amiga de la infància’, que atorga Unicef. Una distinció que ha valorat el treball transversal i continu que fa el consistori per millorar la infància i l’adolescència en el poble.

L’Ajuntament també instal·larà plafons als equipaments municipals on es podran veure imatges i textos amb la Declaració dels drets dels infants. Allà, qui vulgui, podrà fer-se una foto i participar en un sorteig per aconseguir un exemplar d’aquest llibre.