Resultats de les eleccions per renovar els membres del consell escolar del sector mares i pares

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos dels resultats de les votacions per a elegir els representants al Consell Escolar del Centre del Sector Mares i Pares d’alumnes.

consell-escolar

Una vegada s’hagi constituït el nou Consell Escolar, el propvinent 15 de desembre de 2016, publicarem la seva composició amb tots els representants dels diferents sectors.

Finalment us volem agrair la vostra participació en el procés electoral amb la seguretat que entre tots millorarem el funcionament de l’escola en benefici dels vostres fills i filles i alhora alumnes del centre.

Rebeu una molt cordial salutació.

Albert Vicente Teixidor

President de la Mesa Electoral del Sector Mare i Pares d’alumnes

Parets del Vallès, 1 de desembre de 2016

eleccions-consell-escolar