Més de 200 alumnes de P5 han participat a la tercera edició del Canta Parets!

Més de 200 nenes i nens de P-5 de totes les escoles del municipi, sota la coordinació dels seus professors de música, han participat en el Canta Parets!

canta-parets

La cantata donà el tret de sortida a les activitats programades amb motiu de la Festa Major d’Hivern. L’organització, coordinació i direcció musical del concert va anar a càrrec del director de l’Escola Municipal de Música, Jordi Azagra, que ha comptat amb la col·laboració dels professors, professores i alumnes de l’escola, que interpreten la música en directe.

La base musical està formada per 8 músics i hi ha una narració que va a càrrec de Marta Garcia. Enguany, el títol de la cantata és “El nen enamorat de la lluna”, de Manel Justicia.

Entre els objectius de Canta Parets!, hi ha la interrelació entre els diferents centres educatius units en un projecte comú, ajudar els alumnes a familiaritzar-se amb la música i estimar-la o donar al treball quotidià de l’aula la dimensió social pròpia de la música. Durant els mesos de preparació de la cantata, l’Escola de Música ha facilitat als centres tot el material de suport com ara partitures i àudios amb les bases musicals per poder assajar.

Fotografies  CANTA PARETS!