Visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa

El dijous 17 de desembre els alumnes de 5è B van realitzar una visita didàctica a la Biblioteca de Can Butjosa. La Sònia va explicar les peculiaritats de la biblioteca i les normes de funcionament. Es va fer una visita turística per la planta baixa i la bebeteca i es va parlar dels llibres que es poden trobar a les diferents seccions. Per acabar els alumnes, dividits per grups com l’escola l’Harry Potter o del País de Narnia, entre d’altres, van participar en una gimcana, en la que l’objectiu era cercar llibres als catàlegs i trobar-los a les prestatgeries.