REUNIÓ AMB L’INSTITUT TERRA ALTA

El divendres 21 de maig de 2021 els/les alumnes de 6è vam fer una reunió amb els/les alumnes de l’institut de Gandesa. Els de 1r d’ESO ens van explicar coses que hem de saber per quan anéssim a l’institut.

Vam aprendre un munt de coses. Per la nostra part els hi vam fer una sèrie de preguntes sobre algunes inquietuds que teníem. Al final vam fer un Kahoot que ens van preparar els alumnes de 1r. El joc era sobre les preguntes i les coses que ens van explicar: el nombre de professors de l’institut, si es fa alguna assignatura a una aula diferent, els horaris, etc.

VA SER SUPER INTERESSANT!!

Èlia Bosch