Dia de la xiqueta i la dona en ciència

El proper 11 de febrer se celebra el Dia de la xiqueta i de la dona en ciència . L’escola, que com ja sabeu ha estat seleccionada per participar en el programa STEAM. cat , ha volgut participar en la celebració d’aquesta diada i ho ha fet amb  diferents i variades propostes per treballar l’equitat a les aules.

Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior s’han posat en contacte en 3 dones del nostre poble que treballen en àmbits STEAM   i que creiem que poden contribuir a engrescar  els i les nostres alumnes en veure referents propers i trencar falsos mites al voltant de les dones i la ciència.

El nostre agraïment  a  l’Ariadna Pinyol, la Mariona Gil i l’Anna Maria Gil que ens han dedicat el seu temps per explicar-nos aspectes dels seus estudis, treball i experiències laborals.

Us presentem el  vídeo on surten  juntament amb altres  dones i joves del nostre territori vinculades amb els àmbits STEAM ( que engloba les àrees disciplinars de les Ciències, la Tecnologia, l’Enginyeria, l’Art  i la Matemàtica).