Seguim amb les expressions orals a 5è

Benvolguts, aquesta segona entrada la dediquem als animals, aquests éssers tan meravellosos que ens alegren la vida i la vista.

L’Àngel ens porta al mar i allà trobarem als DOFINS, l’Adam ens explica les curiositats dels GATS, la Marwa ens ha deixat molt sorpresos/es amb el

LINX i el Joel ens ha portat fins al lloc on podem trobar als PINGÜINS, hem après les diferents variants que hi ha. Què interessant!!!

Ara dono pas a aquests alumnes que els agraden els jocs i les sèries d’ÀNIME. Els que no en teníem ni idea… hem après molt. L’Hugo ens ha posat al dia sobre una sèrie que l’apassiona, Tarek ens ha presentat el seu joc preferit i l’Éric i l’Abdullah, ens ha presentat també un joc.

Ara és el torn d’aquells temes que són també interessantíssims i que ens han fet reflexionar mentre apreníem.

Finalment, us presento dos temes d’esport amb la peculiaritat de què el Leo ens ha explicat la seva experiència jugant a BEISBOL i la Noa ens demostra que les noies també tenen futur en el futbol, ens presenta a la seva cosina BERTA PUJADES.

Durant les setmanes que hem dedicat a les expressions orals hem gaudit i esperat a cada una d’elles. Hem après molt i, el més important, hem valorat molt la feina que han fet els companys i companyes per presentar el tema que havien escollit i els hem animat a deixar els nervis de banda. Estem en família.

ENHORABONA A TOTS I A TOTES PER LA FEINA TAN BEN FETA!!!😚😍

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *