Projectes fets

Els projectes que han anat configurant el nostre tarannà…

ERASMUS+: In omnibus omnia est
OBJECTIUS
  • Treballar a partir de metodologies transversals (assoliment de competències bàsiques, transversals…)
  • Treballar i millorar les diferents destreses del segle XXI: participació i adquisició de pedagogies obertes i innovadores.
  • Reforçar la cooperació entre els països participants tot enfortint la dimenció europea.
LINKS PEDANET                                                                e-Twinning space
ACCÈSIT AL PREMI CEMEX
OBJECTIUS
  • Enriquir i sensibilitzar el nostre alumnat davant les diferents realitats del medi natural on viuen.
  • Dinamitzar actuacions dirigides a la preservació i el compostatte de residus orgànics.
  • Concienciar els alumnes de la necessitat d’estalviar recursos (aigua, llum, paper…) per aconseguir que la nostra Escola sigui sostenible. (Memòria)
A L’ESCOLA MENGEM + FRUTA
OBJECTIUS
  • Fomentar la creació d’hàbits a l’hora d’esmorzar i per extensió a la resta de menjades, centrats en la dieta mediterrànea.
  • Proposar el consum de fruites i verdures com a alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
  • Informar sobre els benficis de l’increment del consum de fruites i verdures.
PROJECTE BIANUAL AMB BERGA
OBJECTIUS
  • Treballar les quatre competències de la llengua catalana: llegir, escoltar, parlar i escriure dels infants (Escola Santa Eulàlia de Berga i Escola Josep Montmany de Sant Feliu de Llobregat)
  • Participar activament en el treball en grup, adoptant una actitud responsable, solidàrua, cooperativa i dialogant que permeti argumentar les pròpies opinions i respectar les dels altres.
  • Reconèixer i sentir la diversitat social, cultural i de gènere com a un fet enriquidor de la convivència, sabent explicar els propis costums i maneres de viure de cultures diferents.