A PRIMER ACTIVEM ELS NOSTRES SENTITS AMB EN PUCK

La doctora Smith, de la comunitat de científics internacional, ens va demanar ajuda. Havia creat un androide que s’assemblava moltíssim als humans però per acabar-ho necessitava un codi secret per activar-li els 5 sentits.

El codi estava amagat a la nostra escola però per aconseguir-ho hauríem de superar proves que demostressin prou coneixements sobre el cos humà i els sentits així que ens vam estar preparant per afrontar aquest gran repte.

Durant tot el trimestre vam aprendre moltes coses del cos humà i els sentits i també vam fer-nos experts en desxifrar jeroglífics i missatges secrets.

Finalment vam estar preparats per superar l’ESCAPE ROOM i vam aconseguir activar els 5 sentits del Puck.

Ha estat una aventura emocionant i ens ho hem passat genial.

Us compartim unes fotos que hem anat fent durant tot el projecte. Esperem que us agradin!

ALUMNES DE PRIMER A I B

FOTOS DEL PROJECTE PUCK 21-22

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *