Semifinal del Concurs de Lectura en Veu Alta

Aquest matí ha tingut lloc la semifinal de Maresme II de la XX edició del concurs de lectura en veu alta (CLVA).

Els nostres alumnes representants han llegit d’allò més be, han gaudit de l’acte i han deixat a l’escola Maria-Mercè Marçal en molt bon lloc.

A la categoria de Grumets Vermells (3r i 4t) s’ha presentat la Rita Arcaz Carles i com a suplent en Lucas Sánchez Abril.

A la categoria de Grumets Verds (5è i 6è) s’ha presentat la suplent Nara García Mesa ja que la titular Malak Hamza no ha pogut assistir a l’acte. Donem la nostra ENHORABONA a la Nara ja que ha passat a la FINAL DEL MARESME!!

Felicitats també a tots els alumnes que van participar a la primera selecció a l’escola!