AFA

L’escola és l’espai on els nostres fills i filles passen la major part del dia.

Col·laborem junts per establir relacions de cooperació, per transmetre valors i per gaudir d’aquest espai amb ells.

QUI SÓM L’AFA?

• L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).
  • Som l’entitat a través de la qual ens organitzem els pares i mares de l’escola per organitzar un munt de serveis que complementen i reforcen l’acció educativa del centre.
  • Som la principal interlocutora que tenen els mestres i l’equip directiu de l’escola per tractar temes que beneficien de forma general a tot el conjunt de les famílies.

Som una entitat representativa de tots els seus socis que està integrada a la Federació d’Associacions de mares i pares d’alumnes de Catalunya (FAPAC), i que té contractada una assegurança d’accidents per a tots els alumnes per a les activitats realitzades fora de l’horari lectiu dins l’escola (menjador, acollida i extraescolars).

QUÈ FEM L’AFA?

• Gestionem i organitzem els serveis que complementen l’acció de l’escola i faciliten la integració entre la vida escolar, familiar i laboral (acollida matinal,servei menjador, extraescolars, casals, acollida de tarda, …)
  •  Col·laborem en la millora de les instal·lacions i projectes de l’escola fent aportacions econòmiques.
    Els darrers cursos hem col·laborat per tenir jocs al pati d’infantil, renovar les xarxes esportives del pati de primària, reconvertir el gimnàs en una sala de teatre (telons, equip de so i llums), la compra de tendals pel pati d’infantil, cortines en les aules de primària, lloguer Teatre Monumental Festa Xè Aniversari.
  • Aportació en millores dels equipament informàtics (piano digital, pissarres digitals i IPADS)

QUI FORMEM L’AFA?

Les mares i els pares que, de manera voluntària, decidim associar-nos a l’AFA pagant la quota anual de soci (32€ per família)
I tenim el dret de:

• Participar en les assemblees i altres trobades convocades per a la participació i debat.
  • Participar activament, aportant idees, iniciatives i opinions, en les comissions i grups de treball.
  • Ésser elegit membre de la junta directiva.
  • Estar informat permanentment de les accions de l’entitat i de les decisions preses per la junta directiva i els acords de l’assemblea a través de correus electrònics, blog Ampa o cartelleres.
  • Gaudir d’un descompte en els serveis prestats per l’AFA com les activitats d’extraescolars, el servei d’acollida matinal i els casals de nadal, setmana santa, juny i estiu. També dels productes que tenim en la botiga (xandalls, samarretes, gorres i gots), de la foto de final de curs, etc.
  • Tots els socis que no rebin informació per part de l’AFA, ens podeu escriure un correu electrònic a : reunioampa@gmail.com i us afegirem dins la nostra base de dades.
  • Si tens algun dubte o problema posa’t en contacte amb nosaltres o amb l’equip directiu. Que res no t’impedeixi ser soci de l’AFA!!!
  • L’AFA som el punt de trobada de les mares i els pares de l’escola que volen participar activament en la vida de l’escola. (Fer panellets i galetes de Sant Jordi, ajudar amb les disfresses).
  • Organitzem i assumim les despeses les festes com la Castanyada (castanyes i sucs), Carnestoltes (batuts i galetes, bunyols i sucs) i les festes de Nadal i la d’Estiu.
  • Gestionem el sistema de pagament TPV, des d’on recomanem que us baixeu l’App al movil (gratuïta) per la seva comoditat, estalvi de temps i cues.