Qui som?

Com a escola pública ens caracteritzem per ser una escola inclusiva catalana i els nostres valors fan referència a la convivència i la democràcia.

Treballem de manera competencial segons indica el currículum vigent i per la convicció dels avantatges que aquest tipus de línia proporciona a l’aprenentatge de nens i nenes. Actualment hem entrat en el procès de canvi que ens determina el nou currículum LOMLOE.

A l’Educació Infantil i Primària es treballa la millora de les capacitats potenciant-les  per tal d’aconseguir unes competències que han d’estar plenament desenvolupades en acabar l’Educació Secundària Obligatòria.

Per aconseguir aquests objectius apliquem un ampli ventall d’estratègies i dinàmiques de treball sota un enfocament constructivista i social de l’aprenentatge. Els nens aprenen a partir de la seva experiència i gràcies al contacte amb altres nens i amb adults. A l’escola els proporcionem situacions d’aprenentatge que els aportin noves experiències i el contacte amb materials i activitats potents.