Menjador escolar

MENJADOR ESCOLAR …. AMB CUINERA PRÒPIA!!!

Per les famílies que necessitin que els seus fills es quedin a dinar a l’escola.
Una cuinera de Masia Bartrés ens fa uns àpats exquisits per agafar forces després d’un llarg camí de classes. Els tiquets tenen un cost de:
6,91€ per a els alumnes fixos – un únic rebut mensual al tpv, no cal comprar ni validar tiquets.
7,60€ per a els alumnes esporàdics – els tiquets s’han d’adquirir i validar a través del sistema de gestió informàtic tpv de l’entrada de l’escola, online o mitjançant l’app tpvescola (des d’on es realitzen les comunicacions i notificacions a famílies), ABANS de les 9:15h del mateix dia.

Si no voleu descarregar-vos l’aplicació , podeu accedir als serveis a través d’aquest link:

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA i la comissió de menjador us fem arribar la Normativa de Menjador actualitzada per aquest curs.
La diferenciació entre usuaris fixes i esporàdics ve donada per l’adequació de la Resolució del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu de la comissió és mantenir la qualitat del servei de l’atenció que es dóna als vostres fills; per això veureu que hem millorat alguns aspectes relatius a la comunicació i a la relació amb les empreses que fan els serveis de cuina i monitoratge.

Us informem que de 8.45h a 9′:15h sempre hi haurà la coordinadora de menjador per ajudar-vos en qualsevol dubte.

Bon curs 2023-2024

NORMATIVA DEL MENJADOR (pdf)

NORMATIVA DE BON FUNCIONAMENT DEL SERVEI DE MENJADOR

INFORME PRECE GENER DEL 2024