DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Els DENIP’s a l’escola sempre són especials. Recordem que el famós LIPDUB de fa uns anys el vam gravar en una data com la d’ahir.. Aquest any l’hem dedicat a un tema d’actualitat que té molt a veure amb la realitat de les nostre famílies i que hem anomenat GENT QUE VA I VE. Aquest tema l’anirem desenvolupant durant tot el curs, no solament amb el DENIP sinó també durant la setmana cultural i d’una forma més lúdica al Carnaval. Aquests dies hem fet moltes activitats relacionades amb el tema de la immigració. En una propera entrada us explicarem tot el que s’ha fet amb detall, i aviat tindreu a la vostra disposició un extens àlbum de fotos que s’anirà enriquint a mesura que tinguem més fotos. De moment us deixem amb el ball final amb el que vam concloure l’acte de la tarda. En properes entrades us expliquem més coses.