SANTA CECILIA 2018

El passat dijous vam celebrar la festa de santa Cecilia. Pel matí vam fer els tallers de percussió corporal, dels quals ja vam informar en una entrada anterior, i per la tarda van tenir lloc un munt de micro-concerts a càrrec de pares, mares, familiars, mestres  i ex-alumnes de l’escola. Va ser una experiència molt propera i molt enriquidora per tothom. Però el plat fort el deixàvem pel final del dia. Tota l’escola agermanada en una dansa que va percutir les emocions de tots i totes. Gràcies a tots els músics que van fer que aquesta jornada de santa cecilia fos veritablemente especial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *