VISITA AL LICEU

El passat dilluns 21 de gener els alumnes de sisè vam tenir la possibilitat d’anar a un del teatres més emblemàtics de Barcelona , el Liceu. Vam veure l’opera La flauta mágica de Mozart.

Després vam aprofitar el matí per fer un recorregut per la zona de la Barcelona modernista. Vam veure el London Bar, botigues modernistes, el Palau Güell, edificis on vivien els obrers de l’època de la Revolució Industrial, el gat d’en Botero, el café de les Delícies i l’Hospital de la Santa Creu.  Allà ja començàvem a tenir gana i vam decidir descansar una estoneta i  dinar.

Més tard ens vam dirigir cap a la Catedral de Barcelona, d’estil gòtic. De pas, vam aprofitar per veure la zona de la Barcelona medieval i romana.

Per acabar, vam anar a jugar una estona a la Plaça Sant Felip Neri, bombardejada el 1938 per l’aviació feixista italiana, on vam poder observar les marques de la metralla. Ens va sobtar que fos el pati de l’escola que té el mateix nom que la plaça.