CONSELL D’INFANTS: PRIMERA JORNADA

Un any més tornem a participar al Consell d’Infants de Mataró. Aquest ja és el segon any que l’escola participa en aquest projecte.

El Consell d’Infants és l’òrgan on els infants (nens i nenes de 5è i 6è de primària) poden exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees i pensaments i on poden proposar accions concretes per transformar la seva ciutat.

Aquests són els representants de la nostra escola, durant l’acte de constitució del Consell d’Infants de Mataró, que es va fer dimecres 21 de novembre, al saló de plens de l’Ajuntament.En Luca Sfriso com a representant de 6è i la Júlia Solà com a representant de 5è.

Si en voleu saber més coses, podeu entrar a: