Tallers Mindfulness

“Conèixer-se a si mateix és el principi de tota saviesa”. Aristòti

Aquest curs iniciem el programa Escoles Mindfulness, és un projecte basat en l’educació emocional. Amb l’objectiu de  donar habilitats per viure, ser feliços, saber reconèixer i gestionar les pròpies emocions i la dels altres.

Ajudar als alumnes a desenvolupar la capacitat de calmar-se i centrar-se. Reconèixer i regular les seves emocions i a resoldre d’una forma més positiva els conflictes.
Aquest projecte consta de dues parts una formació per al professorat d’infantil i primària fins a cicle mitjà, i una part pràctica amb l’alumnat de P3 fins a 3r.