SETMANA SENSE SOROLL

La setmana del 22 al 28 d’abril es celebra a Catalunya la Setmana Sense Soroll amb el lema “Silenciem el soroll”. Des de l’escola animem a tota la comunitat educativa a reflexionar sobre els beneficis i perjudicis del soroll.

Al llarg de la setmana parlem del tema i fem un seguit de recomanacions a l’alumnat a l’entorn del silenci i la salut.

• “El silenci és or” Refrany popular
  • “Vaig començar a sentir i saber que el silenci s’escolta i se sent” Ana María Matute
  • “Mai no trenquis el silenci si no és per millorar-lo” Ludwing van Beethoven

Entre tots podem fer que sigui una aposta real  i aconseguir un canvi en el nostre dia a dia.

Ens podeu fer arribar més pensaments i comentaris, i ampliar així la llista de frases.