Sant Jordi 2020

Enguany celebrem la Diada de Sant Jordi de manera diferent, des de casa.

Per això, els i les mestres de l’escola us volem explicar la nostra versió del conte “La princesa, els llibres i el drac”.

Esperem que us agradi molt!

Feliç Sant Jordi!

1. Nayeli y Joel Villanueva Diaz

Nos ha encantado este video sois los mejores, mi hermano y yo …os echamos mucho de menos!

La leyenda de Sant Jordi, es una historia muy bonita por que representa la valentía y las ganas de conseguir nuestras metas y vosotros habéis representado este cuento con mucha magia para conseguir alegrar nuestros corazones.

Deseamos poder volver a encontrarnos muy pronto.

Os enviamos muchos ánimos!!

2. Adrià Fernàndez

A la meva germana Berta i a mí ens ha agradat molt ens a fet molta gràcia quan la princesa amb la trena llarga rossa s’ha donat el tomb i hem vist que era l’Arnau , tenim moltes ganes de poder tornar a l’escola. Jo avui he fet una rosa de sant Jordi ja que no podem sortir al carrer a comprar-la,fins i tot hem representat una de les paradetes de llibres de la plaça del Mercadal.Es un sant Jordi diferent

Fins aviat

3. Sonia Perez

A mi Unai Querol y a mi hermana Noa nos a gustado mucho. Muy original y divertida.
    Y nos a hecho mucha ilusión ver a todos los profesores/as, muy bonito.
    Gracias por hacerlo todo más ameno.
    Todo va a salir bien. ?

4. Èric Roca Trullas

M’ha encantat el vídeo i veure tots els professors i professores junts, molt emotiu. La millor manera per pasar aquesta etapa es divertint-se.
    Gràcies per fer-ho tant fàcil tot.

Espero tornar a l’escola aviat.

5. Lindsey Martins

Me ha encantado el video! Me ha gustado mucho que todos los profesores participen y trabajen en equipo ya que son un ejemplo a seguir, ya no solo por que nos enseñen las materias también para que nos enseñen los valores de la vida.
    Todos habéis estado genial pero la princesa me ha sacado unas cuantas carcajadas jajaja.
    Ya quiero volver al cole y hablar con mis amigos y los profes.
    Saludos a todos desde casita!

Lindsey