Reciclatge de l’oli

Benvolgudes famílies,Us recordem que dins la programació d’Escola Verda i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus tenim com objectiu conscienciar de l’alt nivell contaminant de l’oli domèstic usat i de la possibilitat de valoració d’un residu per esdevenir una font d’energia, en aquest cas combustible biodièsel. Com de ben segur ja sabeu, continuem amb la campanya de recollida selectiva d’oli amb els recipients lliurats el curs passat de forma permanent. Quan estigui ple s’ha de retornar a l’escola i deixar-ho a la planta baixa al costat de les altres papereres de reciclatge, al lloc que es pot veure a la fotografia. És important que l’alumnat d’Educació Primària s’apunti a la llista, indicant el seu nom i curs, perquè quan tinguem més pots els hi tornarem a donar buits per continuar amb aquesta tasca de reciclatge.