NO PASSIS DE RODA A RODA

No passis de Roda a Roda

La nostra escola ha participat en una jornada de conscienciació a l’alumnat en el civisme i la visió que en tenim envers a les persones amb discapacitats físiques i/o orgàniques.

Els dos monitors que han vingut, en Xavi i l’Àlex ens han explicat què és per ells anar en cadira de rodes, com és el seu dia a dia, quines barreres arquitectòniques es troben… així com el munt d’esports que es poden practicar. Ells, per exemple, són jugadors de bàsquet al Club Esportiu Costa Daurada de la nostra ciutat.

I per aquesta raó hem jugat un partit amb ells…

Moltes gràcies a la “Lliga d’afectats reumatològics i discapacitats” per oferir-nos la possibilitat de fer aquest taller.