MINICONSELL AMBIENTAL: Aire net!

El consell d’aquesta setmana gira a l’entorn de la mobilitat urbana, volem reflexionar i valorar com ens movem per la ciutat a l’hora d’anar a comprar, anar a l’escola, anar de visita, anar a fer encàrrecs… Hi ha moltes maneres de fer-ho i el que aconsellem és que abans d’agafar el cotxe o algun altre vehicle primer fem una reflexió: anem molt lluny? hi podem anar a peu? anirem carregats? portarem pes?…Si fem això podrem escollir la manera millor i menys contaminant, i fins i tot potser farem exercici!

A l’escola presentem la piràmide de mobilitat sostenible que ens pot ajudar a escollir el mitjà de transport més adequat a cada situació i que explica molt gràficament quin és el més contaminant.

Moltes famílies escullen cada dia la millor opció per anar a l’escola: a peu, en patinet, en bicicleta, …

A l’escola hem ampliat l’espai de parking i els companys de 4t han dissenyat cartells distintius que estan exposats al rebedor de l’escola perquè tothom els pugui admirar. Tots son molt bonics.

El cartell escollit és aquest:

L’han fet la Berta i la Patri, moltes gràcies per participar!

Recordem:

És important per la seguretat complir la norma “Quan arribo a l’escola baixo de la bicicleta o patinet i vaig caminant fins la zona d’aparcament”.

5è minivídeo: Mobilitat responsable. Aire net!