INFANTS CIUTADANS

El dimarts 15 de desembre ha tingut lloc l’ Audiència del Consell d’Infants Ciutadants de Reus presidida pel Sr. Alcalde Carles Pellicer i els  regidors d’ Educació i Medi Ambient Daniel Recasens i Dani Rubio respectivament, i amb la participació de gairebé totes les escoles de la ciutat.

S’ha fet telemàticament i s’han presentat propostes per a contribuir a aturar el canvi climàtic. Els nostres representants Xavier Cárdeñas i Júlia Rey ho han fet molt bé i han presentat les següents propostes:

• Promocionar la compra a l’engròs, i l’ús de bosses reutilitzables, evitant productes d’un sol ús, plàstics i envasos.
  • Més carrers per a vianants per evitar contaminació. I oferir aparcaments gratuïts a la perifèria de Reus per tal que les persones puguin entrar al centre a peu.

Moltes gràcies per la vostra representació per aportar la visió de la nostra escola.

Entre tots ho aconseguiren!