Inaugurem nova zona de pati

Al final del curs passat vam dur a terme la setmana STEAM “El pati que volem”, on tot l’alumnat de l’escola hi vam participar.

Per cicles i treballant en internivells vam pensar com volíem que fos el nostre pati i quines millores hi podíem fer. Van sortir moltes idees, algunes molt xules, algunes una mica complicades de dur a terme… Però totes elles ens han enriquit ja que hem fet volar la nostra imaginació per tal d’idear un pati millor.

I de totes aquestes idees que van sorgir hem arreglat una part del nostre pati. Ara tenim una bona zona de gespa, amb unes taules, un tipi i uns para-sols per a estar resguardats dels dies de tant sol i calor. Un bon espai on estar tranquils, jugar i viure noves aventures amb les nostres amigues i amics.