FESTIVAL DE NADAL 2022

Aquest any sí que sí! Ens hem pogut tornar a reunir totes i tots a l’escola per gaudir del “Festival de Nadal”. Gràcies famílies per tornar a omplir l’escola amb la vostra escalfor.

Amb moltes ganes, molta il·lusió i una mica de nervis hem tornat a pujar a l’escenari per recitar els poemes i cantar les nadales que ja feia temps que practicàvem!

Us deixem els vídeos dels diferents festivals perquè els pugueu disfrutar tots junts en família aquestes festes.

Tot l’alumnat, mestres i comunitat educativa de l’escola Isabel Besora us desitgem molt Bones Festes!