FESTIVAL DE NADAL 2020

Aquest any no ha estat un any qualsevol. Aquest 2020 el recordarem sempre… I enguany no hem pogut celebrar com sempre el nostre esperat “Festival de Nadal”.

Famílies, no us hem tingut al nostre voltant però aquest festival va dedicat a tots i totes vosaltres. Hem pogut gaudir igualment de la il·lusió de preparar el poema i les dues cançons de Nadal. Aquesta il·lusió que enguany és un xic diferent esperem que la veieu reflectida en els nostres versos i els nostres cants.

Tot l’alumnat, mestres i comunitat educativa de l’escola Isabel Besora us desitgem molt Bones Festes!

Festival de Nadal 2020 Educació Infantil

Festival de Nadal 2020 Educació Primària