etwinning

El nostre alumnat de quart ha començat aquest tercer trimestre a treballar amb escoles de Polònia, Bulgaria, Ukraina i Irlanda del Nord la importància de les abelles en la nostra societat a través de la plataforma europea etwinning.
A l’hort es plantaran més herbes aromàtiques i es tindrà cura del nostre roserar per facilitar la pol.linització que tan acuradament fan elles.
Tota la feina que fem la haurem de transmetre a aquestes escoles…en anglès!!!
Però no acabarem aquest curs, així que us animem a que també ho feu a casa si teniu possibilitat i així al setembre ens expliqueu com ha anat!
It will be nice!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *