EL NOSTRE ARBRE AMIC

Els NANOS estem molt contents perquè tenim un nou amic, voleu saber qui és?… Us explicarem com ha anat la història:

Hem rebut una carta d’un ARBRE de la nostra escola que ens preguntava si volíem ser els seus amics i amigues i tant que sí!! 😁

Juntament amb la carta hi havia una sèrie de pistes per tal de poder endevinar de quin arbre es tractava. Hem decidit anar-lo a buscar.

Així que ens hem posat les jaquetes, les mascaretes i hem anat a la VIA VERDA de la nostra escola a veure si el trobàvem.

Hem investigat i analitzat els arbres de l’escola: si eren molt grans o més aviat petits, si tenien el tronc gruixut o prim, com eren les seves fulles,… per tal de descobrir quin d’aquells arbres ens havia enviat la carta. I al final ho hem descobert!!

Voleu saber quin és? El nostre ARBRE AMIC és el MANDARINER.

Si voleu veure més imatges cliqueu a la foto.