Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2021

Cada 30 de gener, des de 1964, es celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

Al llarg de la història hi ha hagut diversos homes i dones que han promogut activitats i mobilitzacions en defensa de la No-violència com ara Nelson Mandela o Mare Teresa de Calcuta.

“L’Elmer”, “els millors amics”, “la zebra aprèn a compartir” o “gent de tota mena” són alguns dels contes i llibres que treballarem a l’aula i que podreu trobar a la biblioteca de la nostra escola.