Dia de la PAU

Avui hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a l’escola.

L’any 1964, el poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal va fundar la celebració d’aquest dia, i des de llavors es commemora cada 30 de gener arreu del món, coincidint amb la mort de Mahatma Gandhi. Aquest va lluitar des de la no-violència per l’alliberament del seu país, l’Índia.

El missatge del DENIP és: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

I com cada any, la nostra escola tenim el compromís de treballar per un món i una cultura per la Pau.

I enguany ho hem fet amb el lema: La Pau es busca més enllà… Entre tots i totes hem creat un nou mural creat amb petits trossos de les nostres idees. A més, l’alumnat de 2n ha llegit, per tota l’escola, el seu manifest per la Pau.

Us deixem amb un petit recull de fotografies de la jornada d’avui que podreu veure clicant a la fotografia.