DELEGATS AMBIENTALS 19-20

Us presentem els Delegats ambientals del curs 2019-2020.

Han estat escollits pels seus companys de Cicle Superior per ser portaveus d’aspectes d’Escola Verda i Sostenibilitat al Comitè Ambiental de l’escola. També estan en contacte amb els delegats d’aula que periòdicament es reuniexen amb direcció per traslladar peticions i suggeriments que puguin sorgir al llarg del curs.

La primera reunió del Comitè Ambiental ha sigut un èxit de participació. Hi han assistit representants de tota la comunitat educativa: professorat, alumnat, AMiPA, personal PAS, menjador i l’assessora d’Escoles Verdes de la nostra zona.