Castanyada 2023

Quan arriba la tardor és temps de menjar castanyes i panellets! A l’escola hem celebrat la festa de la Castanyada al llarg d’aquests dies.

L’alumnat d’infantil i cicle inicial hem preparat el festival de Tardor recitant poemes i cantant cançons. Tothom ha cuinat panellets i hem menjat castanyes. I com no pot faltar en qualsevol festa de la Castanyada hem ballat cançons típiques de la nostra tradició.

Volem agrair a l’AMiPA per poder fer possible aquesta festa i que haguem pogut menjar castanyes calentones!

Si voleu veure com hem viscut aquests dies, podeu clicar a la següent fotografia. Recordeu que cal entrar amb el correu de l’alumnat (xxx@isabelbesora.cat) per tal de poder visualitzar-ho.

Bona Castanyada a tothom!